Скандал з реорганізацією "Довженко-Центру": що відбувається зараз?

Скандал з реорганізацією "Довженко-Центру": що відбувається зараз? Фото: працівники Довженко-Центру

Вчора Юлія Каждан, яку Держкіно призначило тимчасовою виконувачкою обов’язків гендиректора "Довженко-Центру", вирішила піти з посади. Вона розповіла, що ухвалила таке рішення через "буллінг, якого зазнала, приниження честі та гідності, погрози, які їй періодично надходять". Нагадаємо, що 8 листопада команда фільмофонду не допустила Каждан до виконання обов'язків. 
 
Однак крісло гендиректора «Довженко-Центру» так і не залишилося пустим: Держкіно відразу обрало нового тимчасово виконувача обов’язків генерального директора. Ним став режисер, кінокритик та член міжнародної федерації кінопреси FIPRESCI Андрій Алферов. Раніше він вже співпрацював з державним фільмофондом та був автором музейного проєкту "Польоти уві сні та наяву". Проєкт досліджував однойменну культову кінострічку Романа Балаяна. 

Сьогодні Алферов заявив, що його основними цілями на новій посаді стануть скасування реорганізації фільмофонду, відновлення на посаді раніше відсторонену від виконання обовʼязків гендиректора "Довженко-Центру" Олену Гончарук та надання йому статусу "національного" й визнання Державним фондом фільмів. 

Команда кіноархіву прокоментувала призначення Алферова на посаду та поставила питання про цілі нового очільника. 
 

Держкіно не планує скасувати реорганізацію Центру, але призначає людину, яка буде домагатися її скасування. Яким чином новий в.о. збирається це робити і яким статутом він керуватиметься? – поцікавились у "Довженко-Центрі". 

Не залишилася осторонь від перипетій і Олена Гончарук, яка поспілкувалася з виданням "Бабель". Гончарук вважає, що Андрій Алферов «зливав» внутрішню інформацію фільмофонду ОП та режисеру Олександру Роднянському. 

Водночас вона назвала Алферова фаховим кінознавцем та здивувалася деяким аспектам призначення. 

"У Фейсбуці Алферов написав, що планує робити, але ще кілька днів тому все це було неможливим. Міністерство культури та Держкіно не бачили можливість надати статус національного, вберегти колекцію, забезпечити фінансування Центру, і раптом це стає можливим. Куди ділася мета реорганізації? Що сталося? Запитань виникає ще більше. Мені здається, що Міністерство культури та Держкіно мають озвучити, у якому вигляді має існувати "Довженко-Центр". Андрій або свідомо йде на цей крок, або ним маніпулюють, – відзначила Гончарук.

Знайшли помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
IMG_8596.JPG - Дмитро Бачинський
Редактор новин та SMM ТиКиїв. Люблю говорити про важливе для Києва достовірно та швидко.

Може бути цікаво

Знайшли друкарську помилку?

Роботу над знаковим проєктом для виликого стримінгового сервісу не зупинила навіть війна.

Цей сайт використовує cookie-файли
Більше інформації